ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către SC Doar Azi SRL, prin intermediul magazinului online www.DoarAzi.ro către cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel: – bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului; – comandă : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.DoarAzi.ro; – contract : comandă confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.DoarAzi.ro , cumpărătorul este de acord cu formă de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic). O comandă este compusă din următoarele: – bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat; – mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale; – specificațiile cumpărătorului. Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele: – înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată; – preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări); – încheierea contractului reprezintând momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, contractele încheiate în momentul ridicării produsului din showroom-ul DoarAzi.ro, nu fac obiectul O.G 34/2014; – livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător. Mesajele trimise în mod automat de sistem nu confirmă existența produsului în stoc și nici încheierea contractului de Vânzare-Cumpărare. Comenzile sunt preluate/înregistrate și numai după confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului în stoc, comenzile sunt acceptate și onorate. Notă: Comenzile care conţîn Card Cadou şi Garanţie Extinsă (de sine stătător) nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc.
VOUCHERE

DoarAzi.ro poate acordă vouchere de reducere, respectiv cupoane de reducere unor clienți raportat la numărul de comenzi plasate, vechimea în calitate de client, eventuale evaluări ale site-ului și produselor prin comentarii plasate pe site etc.
Voucherele se vor aplică în cazul vânzării anumitor produse la un moment dat, în funcție de ofertele prezentate pe site.
Voucherul de reducere poate fi acordat sub formă unei sume fixe sau sub formă unui procent din preț și poate avea o durată limitată de valabilitate.
Reducerea acordată prin voucher se aplică la prețurile practicate pe site sau în condițiile stabilite pentru diferite campanii.
Voucherul poate fi utilizat numai pentru comenzi plasate online pe site-ul www.DoarAzi.ro și numai pentru anumite produse care sunt semnalate pe site sau la plasarea unei comenzi.
Un client poate beneficia de un voucher de reducere o singură dată pentru fiecare comandă plasată. Orice încercare de a utiliza/a aplică în mod repetititv un voucher în cadrul unei comenzi sau utilizarea/aplicarea efectivă în mod repetitiv a unui voucher de reducere în cadrul unei comenzi constituie încercarea de a fraudă sistemul de comenzi online al vânzătorului și comandă poate fi anulată de către DoarAzi.ro. Astfel, un voucher de reducere poate fi utilizat/aplicat o singură dată în cadrul unei comenzi. Produsele aflate în oferta magazinului online www.DoarAzi.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comandă se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZIN, STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.

PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 5 zile zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la dată emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicită achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțîn aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.DoarAzi.ro este menționat astfel: – STOC MAGAZIN: produsul se află în stocul fizic (ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridică / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul STOC MAGAZIN vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul STOC MAGAZIN au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status STOC MAGAZIN să devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară. – STOC EXCLUSIV ONLINE: produsul/produsele din stoc EXCLUSIV ONLINE sunt disponibile în număr limitat (ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL). Comandă urmând a fi aceeptata ulterior confirmării cantității disponibile în stocul furnizorului de către agentul de vânzări. Actualizarea stocului la furnizor se face la un interval de până la 15 zile din momentul preluării comenzii.În situația în care produsul nu se mai află în stocul furnizorului veți fi informat cu privire la acest aspect. Având în vedere că actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este făcută într-un interval care să permită o informare exactă, pot apărea cazuri în care un produs afișat în stoc furnizor să nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, există posibilitatea că aceste produse să poată fi aduse doar pe comandă specială, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia. – ÎNTREABĂ STOC: produsul necesită verificarea manuală a stocului, produsul se află încă în oferta furnizorilor, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producător care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile (confirmarea termenului de livrare se face de către furnizor) sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat. Verificarea stocului la furnizor se face în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul preluării comenzii. – INDISPONIBIL: produsul nu mai este disponibil nici în stocul DoarAzi.ro, nici în stocul furnizorului. Această informație este afișată pentru produsele care au fost în stoc și nu se mai aduc până nu dispar din toate ofertele furnizorilor cu care lucrează DoarAzi.ro.ro – STOC EPUIZAT : produsul nu se află în stocul DoarAzi.ro.ro și nici în stocul furnizorului. – PRECOMANDĂ: produsul este disponibil doar în sistem de rezervări DoarAzi.ro PRECOMANDĂ. Producătorul își rezervă dreptul de a modifică, fără preaviz, dată de lansare și prețul produsului.

PLATA PRODUSELOR
Plata produselor se poate face ramburs, direct către curier, OP, Card Bancar online. Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de către procesatorul de plăti, și direcționate automat către contul bancar al DoarAzi.ro.ro, în termen de aproximativ 72 de ore. Ținem să atragem atenția că acest proces se face automat, fără intervenția vreunui angajat al DoarAzi.ro.ro. Confirmarea comenzii se va efectua după verificarea și confirmarea încasării. În situația în care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comunicarea către client. Taxa interchange Pentru clienții ce achita cu un card business/professional/corporate sau emise non UE, se va aplică, suplimentar, o taxa interchange în valoare de 2% din suma comenzii. Taxa este instituită de către Visa și Mastercard și percepută conform algoritmului creat de aceștia. Puteți află mai multe detalii pe site-urile oficiale Visa și Mastercard. Întrucât dorim să va oferim prețuri competitive, va oferim soluția de a achita cu ordin de plata sau numerar (ramburs), caz în care nu se va percepe această taxa. În cazul în care optați pentru plata online unul din aceste tipuri de carduri (business.professional/corporate sau emis de către o banca din afară României), taxa interchange va fi adăugată în comenzile plasate. În situația în care, taxa nu va fi percepută automat, la plasarea comenzii, DoarAzi.ro.ro își rezervă dreptul de a factură, ulterior, acesta taxa. Dacă nu doriți să achitați această taxa, va recomandăm celelalte variante de plata: „OP/numerar.” În situația returnării/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), va rugăm să luați legătură cu banca emitentă a cardului deoarece în funcție de protocolul pe care dumneavoastră l-ați semnat și încheiat cu banca, deși un reprezentant DoarAzi.ro.ro solicită returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de până la 30 zile. Conform contractului agreat între mobilpay.ro și DoarAzi.ro.ro, operațiunile plătite prin card nu trebuie să facă obiectul unei returnări parțiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. În cazul anulării comenzii sau returnării acesteia de către cumpărător, DoarAzi.ro.ro trebuie să folosească funcționalitățile puse la dispoziție de soluția software pentru anularea operatiuniilor. […] DoarAzi.ro.ro se obligă să respecte pe toată durata de valabilitate a prezentului contract toate instrucțiunile, procedurile de procesare și normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurării site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

LIVRAREA PRODUSELOR
Pentru siguranță dumneavoastră, pe perioada pandemiei serviciul de verificare colet nu este disponibil! Dacă aveți întrebări ne puteți contacta pe email la adresa: contact@DoarAzi.ro Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină livrare-comandă.
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucratoare, dar nu mai mult de 15 zile de la data inregistrarii comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat și insistăm că înaintea recepției să fie verificat ambalajul , integritatea produselor și accesoriilor pentru a nu prezența defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomandă verificarea produsului din punct de vedere al specificațiilor, accesoriilor cu care este livrat – în cazul unor lipsuri sau neconcordanțe se va proceda conform datelor mai jos menționate. Este recomandat că verificarea să fie făcută în prezența agentului de curierat în momentul recepționarea comenzii,în cazul sesizării unei neconformități, această să fie consemnată în procesul verbal întocmit între curier și client iar sesizarea făcută în maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : contact@DoarAzi.ro Sesizarea trebuie să conțînă informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme. În cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de către client în prezența agentului de curierat a integrității ambalajului, produsului și accesoriilor. Orice reclamație ulterioară referitoare la integritatea produselor nu va fi luată în considerare ulterior dacă nu au fost urmați pași procedurali mai sus menționați. Atenție !!! În cazul coletelor care prezintă ambalaj deteriorat (urme de șoc, ruptură, crăpături, contact cu lichide ) sau suspiciunea unei neconformități se recomandă și se insistă asupra verificării produsului/produselor cât și a accesoriilor în prezența agentului de curierat cât și a întocmirii unui proces de constatare în care să fie consemnate orice neconformități sau să se refuze recepția coletului sau produsului/produselor.
Recepția coletelor sau produselor care prezintă urme de neconformități fără respectarea indicațiilor DoarAzi.ro se realizează prin asumarea răspunderii de către client ! Orice reclamație ulterioară cu privire la integritatea produsului, accesoriilor sau ambalajului nu va fi luată în considerare! Tranferul riscului se realizează conform O.G 34/2014*

DREPTURI DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţîn în totalitate DoarAzi.ro și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului. Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi: explorarea conţinutului www.DoarAzi.ro reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei; inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.DoarAzi.ro); persoană care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea să pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite; Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului; Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală. O eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de e-mail: contact@DoarAzi.ro.

PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informații privind politică noastră de protecție și prelucrare a datelor cu caracter personal accesați pagină Prelucrarea datelor.

GARANȚII
Toate produsele comercializate de către magazinul online www.DoarAzi.ro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor – toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către DoarAzi.ro este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor DoarAzi.ro.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție. Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagină dedicată: Garanții
Produsele predate în centrul de preluare garanții DoarAzi.ro.ro care nu sunt ridicate în termen de 90 de zile de la dată înștiințări de ridicare, vor întră în proprietatea DoarAzi.ro.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / săptămâna.

RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri. Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagină dedicată: Politică de returnare Returnarea produselor în vederea redirectionarii către service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producător se va face respectând indicațiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare,manipulare cost transport). Atenție! Costurile de transport în cazul produselor returnare în termenul legal(14 zile) vor fi suportate de consumator. Expeditorul răspunde de corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB) cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor. Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalat într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

FORȚA MAJORĂ
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afară controlului părților și care nu poate fi evitat. Termenii și condițiile de comercializare a produselor pe site-ul DoarAzi.ro.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administrează site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii. Documentele supuse dezbaterii, precum și cele rezultate în urmă discuțiilor (sinteză deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmând a se dispunde publicarea noilor dispoziții în secțiunea destinată de pe pagină de internet Termeni de utilizare Termenii de utilizare consemnați în prezentul document își produc efecte juridice începând cu dată de 15.05.2020. Termenii de utilizare publicați pe site-ul www.DoarAzi.ro, precum și procedura de soluționare a reclamațiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către DoarAzi.ro și fac proba raporturilor juridice dintre părţi. Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de către Administrator.

Informații despre produse și servicii
Aceste pagini constituie o prezentare generală a gamei de produse și servicii DoarAzi.ro distribuite în România. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare și nu atrag responsabilitatea DoarAzi.ro . DoarAzi.ro își rezervă dreptul de a modifică/actualiza informațiile ce figurează în prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate și la prețuri, în orice moment, fără preaviz, țînând cont de trăsătură interactivă a site-ului, fără că modificările să presupună responsabilitatea DoarAzi.ro, a membrilor rețelei sale sau a angajaților săi. DoarAzi.ro este la dispoziția dumneavoastră pentru orice informație, în special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum și la cele mai recente evoluții ale acestora.

Politică de Service
În vederea soluționării într-un termen cât mai scurt a sesizărilor cu privire la neconformitatea produselor achiziționate din magazinul online DoarAzi.ro.ro, recomandăm redirecționarea acestora către service-urile autorizate de producător/distribuitor/furnizor. Informațiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul DoarAzi.ro,după comunicarea de către consumator a documentelor doveditoare achiziției. În situația în care clientul întâmpina dificultăți sau nu dorește contactarea service-ului agreat(de operatorul economic), se recomandă redirecționarea produsului în pachet cât mai complet către punctul de lucru DoarAzi.ro în vederea aducerii la conformitate. Atenție! Costurile de transport în cazul redirectionarii către service-urile autorizate/agreate sunt suportate de către operatorul economic( DoarAzi.ro). Consumatorul are obligația să solicite elementele necesare(materialele pentru ambalare în vederea protejari produsului returnat pe timpul trasportului) operatorului economic, costurile acestora vor fi suportate de către acesta(DoarAzi.ro),cât și să respecte indicațiile de ambalare în vederea protejării produsului pe timpul transportului. Nu ne asumăm răspunderea pentru produsele demontate și ambalate necorspunzator de către consumator cât și în cazul în care nu sunt respectate indicațiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport. Produsul se va trimite prin COURIER – către punctul de lucru DoarAzi.ro.ro cu plata transportului la destinatar.

Acesta va trebui ambalat corespunzător în vederea transportului și manipulării în mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorări. Modul de ambalare: Se recomandă împachetarea în ambalajul original conform indicațiilor furnizate de producător. Orice ambalare necorespunzătoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, în consecință indrumam consumatorul să folosească mijloacele de ambalare corespunzătoare(suporți susținere,folie protecție,pungi de aer,cutie). Consumatorul poate solicită operatorului economic furnizarea materilelor necesare trasnportului. Coletul trebuie să conțînă, pe lângă produs și accesorii, o copie a facturii de achiziție sau certificat de garanție și o notă cu datele de contact precum și problema reclamată la produsul în cauza. Termenul de rezolvare este de 2-15 zile. *O.G 34/2014 art 20 : În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, altă decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.

SC DOAR AZI SRL este o companie inregistrata in Romania responsabilă avand sediul social Str. Aleea Istru, Nr.63, Sect.6 Cod Postal: 013576, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/3022/2020, avand Codul de identificare fiscala 42366238, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare 10392 din data: 15/05/2020 DATELE PERSONALE PE CARE LE PRELUCRAM Politica noastră personală de confidențialitate a datelor reglementează utilizarea și stocarea datelor dumneavoastră. Puteți vedea politica noastră de confidențialitate a datelor cu caracter personal la Politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. Doarazi.ro este un operator de date cu caracter personal. Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.:
Nume și prenume;
E-mail;
Număr de telefon;
Detalii de facturare și plată.
Avem nevoie de datele dvs personale pentru a vă oferi următoarele servicii:
Comenzi Doarazi.ro
Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate;
E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă confirma comanda și pentru a vă informa despre stadiul comenzii dvs;
Număr de telefon – vă vom contacta dacă apar probleme la livrarea produselor dvs.;
Adresa de livrare – avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate;
Adresa de facturare – avem nevoie de aceste date pentru a vă emite factura.
Suport Doarazi.ro
Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă identifica;
E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a comunica cu dumneavoastră pentru a vă rezolva problema;
Număr de telefon – vă vom contacta pentru a grăbi rezolvarea unei probleme; comunicarea va fi înregistrată pentru a documenta problema dvs și rezolvarea ei;
Detalii IP & sesiune pe Doarazi.ro – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea oferi serviciul de comunicare Chat și pentru a vă putea răspunde la întrebări aflând ce pagini ați vizitat în cadrul sesiunii pe Doarazi.ro.
Funcționarea site-ului www.Doarazi.ro
Adresă IP – filtrarea și detectarea atacurilor din internet;
Informații cont Doarazi.ro – informațiile dvs vor fi păstrate în CRM-ul intern pentru a permite vânzătorilor noștri și site-ului www.Doarazi.rosă vă ofere o experiență personalizată.
Cu consimțământul dumneavoastră, am dori să prelucrăm și următoarele date cu caracter personal Newsletter Doarazi.ro:
Nume și prenume – avem nevoie de aceste informații pentru a vă comunica într-un mod mai personal;
E-mail – avem nevoie de aceste informații pentru a putea trimite newsletter-ul.
Comportament online
Datele dvs personale pentru istoria navigării sunt transmise partenerilor noștri descriși în politica de cookies. Vă rugăm consultați descrierea acestor parteneri în această pagina Informare Cookies.
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei SC DOAR AZI SRL (Doarazi.ro) situată în România. Furnizorii de servicii cu care colaboram pentru a ne desfasura activitatea sunt: mobilPay si – furnizor servicii de plata online; Google Analytics – furnizor analiza trafic site; SameDay – furnizor servicii de curierat. Pentru comenzile de pe Doarazi.ro datele dvs personale, dintre cele care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse. Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactati la contact@Doarazi.ro. Dacă doriți să inaintati o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail contact@Doarazi.ro. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a soluționa problema ridicată. De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la www.dataprotection.ro.

Politica de Confidenţialitate şi Protecţie a datelor cu caracter personal Datele dumneavoastră personale vor fi folosite de VÂNZĂTOR numai în scopul declarat al acestui site.Informaţiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea şi procesarea comenzilor (accesare comandă, confirmare, facturare, livrare), eventualele promoţii şi buletine informative periodice dacă aţi fost de acord cu înscrierea la newsletter. Vânzătorul se obligă să nu facă publice şi să nu vândă bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele dumneavoastră personale, excepţie fac solicitările organelor de control abilitate. Datele Vânzătorului: S.C. DOAR AZI SRL cu sediul social în Bucuresti, Str. Aleea Istru, Nr.63, Sect.6 Cod Postal: 013576, înregistrată la Registrul Comerțului din Bucuresti cu nr J40/3022/2020, cod fiscal 42366238 ” DOAR AZI SRL” colectează de la clienţii săi următoarele date cu caracter personal, cu scopurile precizate: 1)Date necesare facturării/livrării comenzilor, furnizate în mod voluntar, respectiv nume, prenume, adresă de facturare/livrare, telefon. Aceste date sunt partajate cu companiile de curierat: ex Fan Courier, Poşta Română etc. 2)Adresa de e-mail necesară clienţilor pentru accesarea propriului cont creat pe site-ul www.doarazi.ro şi pentru modificarea datelor de facturare/livrare. 3)Adresa de e-mail, nume şi prenume, în scopuri de marketing, respectiv pentru transmiterea prin e-mail a ofertelor şi a buletinelor de informare pentru vizitatorii care optează pentru înscrierea la newsletter. Aceste date sunt partajate cu site-uri terţe care sunt în concordanţă cu Directiva 95/46/EC, dar şi cu agenţia de marketing care gestionează campaniile pentru site-ul www.doarazi.ro. 4) Toate datele cu caracter personal din e-mail-ul de confirmare comandă/formular garanţie/formular retur (respectiv adresă e-mail, nume, prenume, adresă facturare/livrare) se păstrează în scopul comunicării cu clientul pentru rezolvarea anumitor situaţii ce ţin de retur, garanţieş.a.m.d 5) În cazul în care clientul optează pentru plata online a contravalorii comenzii/contractului, acest lucru se realizează prin soluţia integrată, ex: Gecad Epayment SRL (PayU) Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de bănci româneşti şi străine sub siglele Visa şi MasterCard cu condiţia ca băncile emitente să le fi activat pentru plata online. ” DOAR AZI SRL”nu solicită şi nu stochează în niciun fel informaţii referitoare la cardul bancar al clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online. Excepţie de la această prevedere este situaţia în care ne veţi furniza detaliile contului dvs bancar pentru o rambursare în cazul returnării unui produs, caz în care vom colecta şi prelucra aceste date. 6)Cookies, partajate cu: ex Google Analytics, Google Adwords şi Facebook Ads. Vă rugăm să citiţi Politica de Cookies. Pentru toate scopurile declarate mai sus clientul trebuie să îşi dea acordul explicit pentru procesarea datelor cu caracter personal, în caz contrar scopul nu poate fi atins. Conform legii677/2001 şi a Directivei privind protecţia datelor cu caracter personal 95/46/EC, clienţii ” DOAR AZI SRL” beneficiază de dreptul de acces, intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, dreptul de portabilitate a datelor şi dreptul de a se adresa justiţiei. Totodata, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îl privesc şi să solicite ştergerea acestora (dreptul de a fi uitat). Pentru exercitarea acestor drepturi, clienţii se pot adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la punctul de lucru al firmei(..) sau prin e-mail, la contact@doarazi.ro ” DOAR AZI SRL” va comunica măsurile adoptate sau informaţiile solicitate, cu respectarea termenelor prevăzute de legislaţia în vigoare. De asemenea, este recunoscut dreptul clienţilor de a se adresa justiţiei. Dacă unele din datele furnizate de clienţi sunt inexacte, sunt rugaţi să ne informeze cât mai curând posibil prin e-mail, la adresa contact@doarazi.ro.
Măsuri de securitate pentru protecţia datelor cu caracter personal
1) Existenţa unei clauze de confidenţialitate în contractul angajaţilor împuterniciţi să prelucreze date cu caracter personal.
2) Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace automate, cu respectarea cerinţelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea şi respectareadrepturilor persoanelor vizate.
3) Certificat de securitate instalat pe serverul pe care sunt colectate datele cu caracter personal.
4) Afişarea politicii de confidenţialitate pe site-ul companiei: www.doarazi.ro
5) Accesul la baza de date pe care sunt stocate datele cu caracter personal se face numai de către angajaţii companiei ” DOAR AZI SRL”prin introducerea unui username şi a unei parole de identificare (parolele nu se afişează în clar pe monitor).
6) Conturile angajaţilor care nu mai fac parte din cadrul companiei ” DOAR AZI SRL” vor fi şterse.
7) Orice accesare a bazei de date este înregistrată într-un fişier de acces. 8) Datele cu caracter personal nu se stochează mai mult decât este necesar pentru realizarea scopurilor pentru care au fost colectate.

Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)
a) Procedura de retur:
– Pasul 1: Se completeaza formularul de retur din contul d-voastra (CONTUL MEU -> RETUR).
– Pasul 2: Se trimite produsul (conform punctului 4 – Date returnare) in atentia departamentului Retur. Pachet trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur.
b) Puteți formula orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa contact@doarazi.ro
c) Formularul de retur in format printabil poate fi descarcat si prin urmatorul link: FORMULAR RETRAGERE DIN CONTRACT
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet. Sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanta incheiate conform art. 16 din O.U.G 34. Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Conform contractului agreat intre mobilpay.ro si doarazi.ro, operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, doarazi.ro trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor. […] doarazi.ro se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului. Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al doarazi.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al doarazi.ro Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client. In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant doarazi.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile. Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3 @) Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor. Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt: – dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor; – inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor; – în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora; – în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile. Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor. Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere: – folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului; – ruperea sigiliilor și a etichetelor; – ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs); – zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe; – desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.) – desigilarea sau instalarea licențelor software; – desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă. Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia. În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta. Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate. Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet (de exemplu: suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate. Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate. – produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic. – daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului. – daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala ( din motive de igiena, acestea se accepta retur NUMAI dupa aducerea la conformitate prin inlocuirea elementelor ce au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala) etc. Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate: 1. Consumabile (filtre și cartușe filtrante, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, accesorii birotică și papetărie etc.); 2. Produse de îngrijire personală, cosmetice, parfumuri; 3. Produse pentru igiena intimă (absorbante, irigatoare, gel intim,reserve periute de dinti, etc.) și igiena dentară (periuțe de dinți, irigatoare bucale etc.) 4. Extensii de garanții; 5. Birotica și papetărie; 6. Produse pentru copii și nou-născuți (scutece și hrană, igienă și îngrijire etc.); 7. Articole pentru gravide (accesorii maternitate și cosmetice gravide etc.); 8. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate. 9. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Din motive de igiena nu se accepta retur produse de tip Casti Earbuds care au fost desigilate.
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16. Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014. (ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI). Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. @ Art. 14, Alin. 3 : „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.” Doar Azi S.R.L. (doarazi.ro) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice (operatori economici *) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator*(Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a)
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa contact@doarazi.ro sau completand formularul de retur din contul doarazi.ro Conditiile de retur in cazul persoanelor juridice ( operatori economici* )/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator* – perioada de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor – minim 3 comenzi finalizate (cont Corporate) in prealabil celei pentru care se doreste returnate cu o valoare de minim. 10.000 de lei – completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu). – produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific – de asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditiile de la PUNCTUL 3 din politica de retur). – produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la confirmarea de retur. * Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari). Ne rezervam dreptul de aplicare a unei penalizari in cazul produselor care nu indeplinesc conditiile mai sus mentionate sau cu termen de retur depasit.
Produse excluse, fara drept de returnare
a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator – anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA, MAMA SI COPILUL sau SPORT SI FITNESS care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie. e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material Aceste exceptii se aplica conform 16 din O.U.G. 34/2014.
Date returnare Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
Doar Azi S.R.L. – departament Retur Adresa: Str. Aleea Istru, Nr.63, Sect.6 Cod Postal: 013576, E-mail: contact@doarazi.ro Program de lucru: Luni – Vineri 12:00 – 18:00 Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren. Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 – 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare. Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar. In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie. In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare. Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta aentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare. Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , „Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.” Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) : *Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;